10 ماده غذایی برای کاهش وزن !! | طب ایرانی

10 ماده غذایی واسه کاهش وزن !!

 

 

 

در این جا به معرفی 10 ماده غذایی پراختیم تا با مصرف اونا از دست چربیای لجوج شکمتون راحت شید.

جوونه : جوونه ها پر از ویتامینا و مواد معدنی هستن و با داشتن مواد مغذی و مقوی، معده رو به مدت طولانی سیر و پر نگه می دارن.

انگور:
انگور پر از فیبر و منبع خوبی از آنتی اکسیدان حساب می شه که از پیری زودرس پیشگیری می کنه. از اون جا که کالری این میوه کم بوده و دارای آب زیادی در خوده ماده غذایی موثری واسه کاهش وزن حساب می شه.

اسفناج:
اسفناج یکی از مواد غذایی طبیعی واسه کاهش وزنه. این ماده غذایی سبز رنگ با داشتن مقدار زیادی فیبر و آهن در خود، سلامتی شما رو به مدت طولانی تضمین می کنه.

سیب:
اگه به دنبال راهی سالم واسه سوزوندن چربی های بدنتون هستین سیب می تونه گزینه مناسبی واسه شما باشه. کالری موجود در سیب پایین بوده و پر از فیبره. اگه سیب رو قبل از غذا بخورین بدن شما در طول خوردن غذا، کالری کمتری دریافت می کنه.

گوجه فرنگی:
گوجه فرنگی دارای خواص مفیدی واسه کاهش وزن هستن. این ماده غذایی پر از ترکیباتی است که سطح و مقدار هورمون اشتها رو تغییر میدن. گوجه فرنگی از اون جا که منبع خوبی از ویتامین C هستش واسه سلامتی خیلی خوبه. با مصرف گوجه فرنگی به مدت طولانی احساس سیری می کنین.

روغن نارگیل:
یکی از بهترین مواد غذایی که وزن شما رو خیلی راحت کم می کنه خوردن روغن نارگیل است. نارگیل شامل چربیای سالمیه که شما رو متناسب و قوی نگه می داره. با خوردن روغن نارگیل سرعت متابولیسم زیاد شده و در نتیجه چربیاتون سریع تر سوزونده می شه و انرژی تون افزایش پیدا می کنه.

ماست:
ماست از اون جا که شامل کلسیم و پروتئین زیادی در خوده غذای ایده آلی واسه کاهش وزنه.
این ماده غذایی عجیب با تقویت سیبستم ایمنی بدن به سلامتی کل بدن کمک می کنه.

موز:
واسه کاهش وزن فقط موز بخورین. این میوه شامل آب فراوون و پر از فیبره. موز انرژی زای طبیعی بوده و پر از الکترولیتا هستش. این ماده غذایی با داشتن نشاسته، سطح انرژی بدن رو زیاد می کنه.

جو:
خوردن یه کاسه جو در صبح کمک خوبی واسه سیری دراز مدت شما درزمان روز خواهد بود. جو شامل آهن و منیزیم زیادی در خوده. این ماده غذایی سطح کلسترول بدن رو کم کرده و احتمال خطر دچار شدن به شکلای جور واجور خاصی از سرطانا رو هم کاهش میده.

تخم مرغ:
تخم مرغ منبع سالمی از پروتئینا حساب می شه. کلید کاهش وزن خوردن دو تخم مرغ واسه صبحونه س.

 

.

منبع :

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *