10 ماده غذایی برای آب کردن پهلوها | رژیم غذایی

مجموعه: رژیم درمانی

یکی از راه های آب کردن چربی پهلوها داشتن برنامه غذایی مناسبه

اگه قند خون اثبات شه از تولید انسولین زیاد (هورمونی که باعث ذخیره چربی در بدن می شه) جلوگیری شده و میل به خوردن میان وعده یای شیرین بعد از غذا یا پایان روز کم میشه. در نتیجه می تونین به سریع تر آب شدن چربیای پهلوها امیدوار باشین.

10 ماده غذایی واسه آب کردن پهلوهامی شه گفت کمر باریک شدن آرزوی همه خانوما و البته آقایانه. اینکه دو طرف پهلوها پر از چربی اضافه باشه خیلی دلپذیر نیس. البته آب کردن این چربیا غیرممکن نیس اما کار خیلی ساده ای هم نیس.
 

واسه آب کردن چربی پهلوها باید اراده کنین و با جا دادن مواد غذایی مناسب در برنامه غذایی هم اینکه ورزش منظم به آب کردن چربیای این منطقه امیدوار باشین. پس بهتره از همین امروز دست به کار شید و تا فرا رسیدن سال نوین بخشی از این چربیا رو از بین ببرین.
 

جوی دوسر
جوی دوسر پر از فیبرهای غذاییه که به کم شدن اندازه چربیا کمک می کنن. علاوه بر این، فیبرها باعث ایجاد احساس سیری دراز مدت شده و قند خون رو کنترل می کنن. اگه قند خون اثبات شه از تولید انسولین زیاد (هورمونی که باعث ذخیره چربی در بدن می شه) جلوگیری شده و میل به خوردن میان وعده یای شیرین بعد از غذا یا پایان روز کم میشه. در نتیجه می تونین به سریع تر آب شدن چربیای پهلوها امیدوار باشین. البته به شرطی که ورزش رو یادتون نره.
 

روغن نارگیل
محققان به این نتیجه رسیدن که بین مصرف روغن نارگیل و سرعت گرفتن سوخت و ساز بدن ارتباطی هست. این روند هم به سوزوندن چربی های بیشتر کمک زیادی می کنه. علاوه بر این روغن نارگیل واسه سلامت قلب مؤثره و سلامتی رو پیشرفت میده.

 

میوه های ریز
توتا و میوه های کوچیک و به اصطلاح بریا آبدار و خوشمزه هستن. این میوه ها پر از آنتی اکسیدان ها بوده و انرژی رو بیشتر می کنن. میوه های ریز شامل اندازه زیادی فیبر و تانین هستن که التهاب دستگاه گوارشی رو کم می کنه و به کاهش کیلوهای اضافه و نفخ کمک می کنن.
 

سیب
سیب یه میان وعده فوق العاده س که پر از فیبرها و پکتینه. این دو عنصر مغذی معده رو به مدت زمان طولانی تری پر می کنن و در نتیجه لازم نیس ریزه خواری یا پرخوری کنین. کنترل اشتها اولین قدم رسیدن به تناسب اندام است. اگه به این اصل معتقد باشین و به طور مرتب ورزش کنین رسیدن به تناسب اندام و کمرباریک شدن کار خیلی سختی نیس.

 

ماست یونانی
ماست و مخصوصا اگه در دسترس تون باشه، ماست یونانی پر از پروتئینا و هم اینکه باکتریای گوارشیه که سیستم ایمنی بدن رو تقویت کرده و به هضم غذا کمک می کنن. شما می تونین ماست یونانی رو در وعده صبحونه، ناهار، شام و حتی میان وعده ها هم بخورین و از مشکلی به نام نفخ خلاص شید. پروتئینای موجود در این ماده غذایی باعث ایجاد احساس سیری دراز مدت می شن. حتماً از این ماست در واسه رسیدن به تناسب اندام استفاده کنین.
 

ماهی آزاد
فیله ماهی آزاد شامل پروتئین و اسیدهای چرب لازمه. این ماده غذایی با کم شدن حالت مقاومت سلولا به انسولین و کنترل قند خون باعث کاهش میل به مصرف قند شده و متابولیسم بدن رو زیاد می کنه. در نتیجه کالری بیشتری می سوزونین و زودتر به تناسب اندام می رسید. پس تلاش کنین به جای مصرف گوشتای پرچرب ماهی آزاد رو وارد برنامه غذایی تون کرده و اونو با سالاد فراوون بخورین. البته دور سسای چرب رو خط قرمز بکشین.

 

کنترل اشتها اولین قدم رسیدن به تناسب اندامه

 

بادام
یه مشت آجیل و به خصوص بادام پر از پروتئینه. پس یه میان وعده فوق العاده حساب می شه که خوب شما رو سیر و از ریزه خواری پیشگیری می کنه. اگه این مواد غذایی به همراه میوه ها یا سبزیجات مصرف شن و یا اونو به سالادها اضافه کنین اثر اون بیشتر می شه. بادام شامل پروتئین و تحریک کننده متابولیسم بدنه. پس می تونین بدون این که دچار زیاده روی شید روزانه به اندازه یه مشت کوچیک از این مواد غذایی استفاده کنین.
 

اسفناج و رفقا
واسه خوش اندام شدن و آب کردن چربیای اضافه بدن باید چربیای موجود در مواد غذایی تون رو کم کنین. به نظر محققان واسه این کار سبزیجات برگ سبزی مانند اسفناج رو جانشین سبزیجات نشاسته ای و چرب مانند سیب زمینی سرخ کرده کنین.

 

برحسب تحقیقات انجام شده مردم جهان بیشتر سیب زمینی و بعد از اون پیاز و گوجه فرنگی مصرف می کنن و تنها 5 درصد به سبزیجاتی مانند هویج و کدوحلوایی علاقه تلاش می کنن. این اندازه واسه سبزیجات برگ سبزی مانند اسفناج فقط 3 درصده. اما باید بدونین که سبزیجات برگ سبز جزو چربی سوزها هستن. پس تا می تونین اسفناج، شاهی، بروکلی، کاهو و سبزی خوردن بخورین.

 

اسفناج و رفقایش شامل ویتامینا و مواد معدنی مانند بتاکاروتن، ویتامین C، کلسیم، فولاسین و منیزیم هستن. اسفناج یکی از اون سبزیجات سبزرنگ خوشمزه ایه که می تونین در جفت و جور سالادها، املت، سس، ساندویچ و حتی اسموتیا استفاده کنین.
 

فلفل
فلفلایی مانند فلفل چیلی باعث تحریک متابولیسم می شن. در نتیجه به چربی سوزی و تناسب اندام کمک می کنن. این خاصیت فلفل به وجود اومده به وسیله ترکیبی به نام کاپسایسینه که طعم تندی به این ماده غذایی میده.

 

تخم مرغ
روزگاری که تصور می شد تخم مرغ و به خصوص زرده اون واسه قلب مضره به پایان رسیده. مطمئنا نباید هر روز تخم مرغ بخورین اما بدونین که این ماده غذایی پر از پروتئین، اسیدهای آمینه و چربیای به درد بخور واسه قلبه که متابولیسم رو تحریک کرده و انرژی زیادی به بدن میده. در عین حال یکی از همیاران تناسب اندام حساب می شه. اگه می خواین زودتر به هدف لاغری و خوش اندامی برسین حتماً تخم مرغ رو وارد برنامه غذایی تون بکنین.

 

حرف آخر
این روزا خیلی از آدما به جای اینکه به دنبال کنترل خورد و خوراکشان باشن دنبال خوردنیایی هستن که لاغر می کنه. بدونین و بدونین هیچ روش یا خوراکی معجزه گری واسه یه شبه لاغر و خوش اندام شدن موجود نیس. رسیدن به تناسب اندام اراده می خواد و برنامه ریزی. قبل از هر چیزی باید از زیاده روی دوری کنین.

 

در عین حال باید به اندازه کافی و لازم بدنتون غذا بخورین. بهتره مواد غذایی مفیدی مانند چیزی که در این مطلب قید شدن رو به برنامه غذایی تون اضافه کنین. یادتون باشه زیاده روی نکنین و بدونین که علاوه بر تغذیه سالم به جنب و جوش بدنی هم نیاز دارین. در نتیجه روزانه ورزشی سبک و مناسب مانند پیاده روی و شنا داشته باشین و از انجام حرکات موضعی که به آب شدن چربیای پهلوها کمک می کنن هم غافل نشید.

.

منبع :

جمع آوری به وسیله بخش رژیمای لاغری ، رژیمای چاقی سایت

  • مطالب در رابطه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *